czwartek, 11 lutego 2016

Liebster Award 2


„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Mnie nominowała Deszczowa z bloga
Dzięki.

          

1. Co sprawia, że piszesz?


Podejrzewam że to wina weny, która bardzo często mnie nawiedza i podpowiada doskonałe pomysły na opowiadania (najczęściej gdy leżę w łóżku i zasypiam). Piszę też dlatego, bo zaniedbywany talent zanika, a ja swój naprawdę lubię. Pisanie daje mi odreagowanie od problemów dnia i dzięki temu jestem spokojniejsza i bardziej uśmiechnięta. Niestety ostatnio mam bardzo mało czasu ze względu na szkołę i rozdziały pewnie będę dodawać raz na dwa tygodnie, a nie tak jak planowałam – raz na tydzień.




2. Czy Twoi bliscy wiedzą o Twojej twórczości? Jak na nią reagują?

Oczywiście że wiedzą że piszę, i mnie w tym wspierają. Mój chłopak uwielbia pomagać mi znaleźć natchnienie a mama chętnie czyta wiersze. Moje dwie najlepsze przyjaciółki są czytelniczkami tego bloga (Pozdrawiam Julkę i Agatę).


3. Czy masz już zaplanowaną całą historię? A może pomysły przychodzą na bieżąco?


Mam zarys, szczegóły piszę z weną, dlatego nigdy nie wiem jak się potoczą losy moich postaci.


4. Której postaci z serii Harry'ego Pottera najbardziej nie lubisz? Dlaczego?


Crabbe i Goyle – przygłupy i idioci. Nigdy ich nie lubiłam bo niszczą wyjątkowy wizerunek domu Salazara Slytherina. Oni nadawali się do Huffelpafu…


5. Gdyby JKR pozwoliła Ci zmienić jedną rzecz w swojej książce, co by to było?


Bardziej zarysowałabym zmianę poglądów Draco (tą która postępowała od 6 części)


6. Dlaczego akurat Dramione?


Jakoś sentymentalnie. Ale może w przyszłości napiszę jeszcze parę paringów z Hermioną czy Draco, nie jest to jakoś istotne że drami one. Piszę to opowiadanie by znów odzyskać polot pióra a taki pomysł mnie naszedł więc taki piszę.


7. Wolisz dłuższe opowiadania z dużą ilością wątków czy wręcz przeciwnie - krótsze, bardziej zwięzłe historie?


Bez znaczenia, ważne by było dobrze i ciekawie napisane. Taka Szerrys pisze raczej długie opowiadania a je lubie, tak samo Let Others czy Arcanum Felis. Czytam też miniaturki. Ważne jest to jak jest napisane a nie na ile.


8. W co naprawdę wierzysz?


W Boga. Jestem katoliczką.


9. Wygrywasz na loterii sześć złotych. Co robisz?


Idę na lody, bo na nic innego w Polsce nie starczy. I więcej nie biorę udziału w loteriach… nie lubie takich bzdur.


10. Gdybyś mogła przez miesiąc żyć życiem kogoś innego - kto by to był?


Eeee… mój kot?


11. A gdybyś miała już do końca życia być kimś innym, kogo byś wybrała?


Jakiegoś samobójcę, wierząc że po jego śmierci wrócę do swego życia. Jak można chcieć być kimś innym? Czas przywyknąć do siebie i pokochać to co się ma. O.o


Nominuję:
- Szerrys (Wiem jak się cieszysz)
-Arcanum Felis (jakoś ty nie widzisz w tym nic złego)
- Druella
-Let Others

Pytania:
1. Ulubiony czas na pisanie to…?
2. Co myślisz o projekcie „wzór spod pióra” (Autoreklama a co XD)
3. Opowiedz o swoim zwierzaku (lub wymarzonym – jeśli nie masz swojego)
4. Określ siebie w trzech słowach.
5. Ulubiony kolor?
6. Piosenka, którą ostatnio najczęściej odtwarzasz to…
7. Co robisz by skupić się na pisaniu?
8. Co ostatnio napisałaś?
9. Ulubiony film? Dlaczego?
10. Jak się ubierasz?
11. Opisz siebie:
      - kolor oczu
      - kolor włosów
      - imię
      - jak najczęściej się ubierasz
      - wzrost
      - rozmiar stopisz cza

Kochani, chciałabym wam jeszcze polecić mój projekt „Wzór spod pióra”. Poczytajcie, dołączcie lub stańcie się czytelnikami, którzy będą nas oceniać.

Varii

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację odpowiem na nią w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Arcanum :) Pytania są dziwne bo musiały się też Szerrys spodobać (wybacz, ale wiesz że ona jest wybredna). Myślę że takie pytania nadadzą powiew świeżości tej nominacji.

      Varii

      Usuń

Mia Land of Grafic